lördag 8 september 2012

Återseende - Sjunde bloggen

Hej igen.

Väl värda att se och lukta på.

´allå, ´allå!
Det har blivit en l å å å n g väntan (?) på denna min sjunde blogg men.....den som väntar på något gott,
väntar aldrig för länge, eller hur?
Det har varit en trevlig fast ganska regnig sommar.
Dotter med make och barn, har varit på besök, mest på stranden förstås, och det förgyller alltid vardagen även om det ÄR en solig dag.
Mycket har hänt och det är svårt att så här i efterhand och på en lördag, skriva ned allt.
Jaha, vilken förklaring, VARFÖR skriver jag nu då om jag inte har tid.
Jo, tyckte nog att jag var skyldig er som läser denna min sida, en förklaring.
Vet att jag lovade att återkomma angående Mors dag, men har inte haft så mycket tid att göra allt det jag förutsatte innan sommaren kom.
Skall försöka att fixa och dona så jag kan återkomma med allt trevligt och kanske även det som var tråkigt under "semestern".
Nu ämnar jag stänga mina rader och återkomma med trevliga foto och berättelser då tillfälle ges.

Från nu till då: Ha´ det folkens, hälsar:
Mormodern som bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar